busra4646 Kızlar aşırı derecede karın ağrısı var ve afedersiniz ama ishal de var . Bayadır var ama bu şiddetli karın olunca dayanılmaz oldu lavaboya zor yetişiyorum. Normal mıdır bu sizce 40+1 deyim.
daisymom_99 busra4646 ishal de doğum belirtisi diye duymuştum ama emin değilim bilen birisi yazar umarım.. chatgbtye de sorabilirsin çok kötüysen 🌸