mmelsa Kızlar selam, genetik olarak kan pıhtılaşması çıktı bende şuan 7 haftalık gebeyim 9 ay boyunca kan sulandırıcı iğne kullanmam gerekiyormuş. Bebeğimin kalp atışını da duydum problem yok gibi şuan. Bu. Durumu yaşayan var mı ve süreç nasıldı ?
Esma006 mmelsa heterizigot ve hemozigot ayrılıyor aşkım evet kan sulandırıcı muhakkak kullanman lazım sana dozunu ayarlayip verirler hap da verebilirler doğuma bir hafta yada bir kaç gün kala bırakıyorlar zaten kese ve kalp atışı duyulunca verirler
kirazcicegi01 mmelsa 3 yıl önce kızım doğum yaptım 9 ay iğne kullanarak şimdi tekrar hamileyim 4+4 iğneye yine başladım 3 gündür yapıyorum
esenn1355 mmelsa bende ilk gebelikte pıhtılaşma olmuştu düşük oldu şu anda tüp bebek ile 16+1 deyim ikinci denememiz transfer gününden beri Oksapar-coraspirin-progestan kullanıyorum çoğu doktor önlem amaçlı veriyor bende tansiyon olduğu için erken başladık
kirazcicegi01 Esma006 kese ve kalp atışı duyulmadan başlanıyor bazen ben mesela kese ve kalp atışına kalmadan düşük yapıyordum çünkü
mmelsa kirazcicegi01 bende aynısını yaşadım geçen yıl düşük yaptım boş kese oldu, bu sefer beta değerim 1000 üstü olduğu an doktorum başlattı ilaçlara
purpoles esenn1355 merhaba Progesteron ne zaman kesilcek bende bir problemim olmadığı halde kullanıyorum ama ne zamana kadar kullanacağım bilmiyorum 😕
Aysekaram mmelsa bende ilk gebeliğimde kullandım 9 ay boyunca hatta doğumdan sonrada 10 gün filan devam etmemi söylemişti doktorum. Şimdi 8 haftalık hamileyim 5 haftada öğrenir öğrenmez başladım oksapar hergün vuruyorum
gul_g mmelsa testi özelde mi devlette mi yaptırmıştınız 1 tane düşüğüm var devlette sanırım 1 tane olunca incelemiyorlarmış
mmelsa gul_g düşüğüm olmasından dolayı ve bu kan pıhtılaşması durumu ablamda olduğundan beni direk iğneye başlattılar kan pıhtılaşması olabilir diye ilk defa kalp atışı duydum ilaçlar sayesinde tutundu bence devlete gidiyorum bu arada
kirazcicegi01 Baahaar morar olmuyor ilk gebeliğimde hatalı yapımdan kaynaklı olmuştu bikaç defa. İnternetten biraz araştırırsanız doğru yapıldığında morarma olmaz yeri bile belli olmaz çoğu zaman
esenn1355 purpoles valla bende bilmiyorum 🥰 bizim tüp bebek tedavisi olduğu için doktor önce progestan dex iğne yazdı sonra hapını yazdı şimdilik doğuma kadar diyor 🥹
Baahaar purpoles bastırmıyorum yavaş sıkıyorum ilacı yine morarıyor bir kaç gün sonra. Kanama olmuyor yanma oluyor hafif
purpoles Baahaar evet aşırı yakıyor ben yaptıktan sonra pamuk vs kullanmıyorum ilk yaptığımda benim de göbeğim mosmordu
kirazcicegi01 purpoles dolapta muhafaza edip soğukken uygulayın iğneyi ve hızlı vermeyin daha az yanma olacaktır
purpoles Baahaar ben hergün iki tane iğne yaptığım için bıktım artık sadece göbeğime kolonya fıslatıyorum biraz kuruyunca iğne yapıyorum pamuk kullanmıyorum yani