145356- 5. ayımda hamileydim, başta çok vicdan yaptım çok düşündüm üzüldüm oğlum küçük diye. plansız olmuştu. ama şuan çok mutluyum 24. haftadayım oğlum 10 aylık. küçüklüğünde arkadaşı olacak ve kıskançlık duygusunu daha bilmeden doğum yapacağım o yüzden çok mutluyum🥰