Benim yaklaşık 14 gün gecikmem vardı idrarda pozitif doktor da gebesin dedi ama kese var ve kesenin içinde bebeğin eşi var ama bebeği göremedik ve keseyi de vajinal ultrasyonda gördük bunu yaşayan var mı ve sebebi nedir bilen yanıtlarsa sevinirim ilk gebeliğim bir düşüğüm var ve çok endişeliyim 🥲🥰