dileek_d  12+4 üz tahmin edebiliyo musunuz cinsiyeti. Hiç göstermedi yaaa doktorun tahmini var ama o da söylemedi 😂
dileek_d esranurmom ferihaninbeyazgeceligi ikizlerkadini lokismommy Ay nerden anlıyosunuz kiii ben hiç bişi göremedim his olarak mı söylüyosunuz 😂 ben his olarak sanki biliyomuşçasına kız hissediyorum ya 🥹
dileek_d Ztkn2 yaaa bize daha erken dedi bi şey demedi ama tahminim var dedi bende kızmış gibi hissediyorum sadece his olarak ama bişi göremiyorum 😂
ikizlerkadini dileek_d yok valla his degil benim ki duruşu falan öyle görünüyor tam belli olunca yaz bize 😀
ferihaninbeyazgeceligi dileek_d nubu yukarı bakıyor biraz.bide kemik yapısını erkeğe benzettim sağl ıkla gelsin inşallah 🙏🙏
lokismommy dileek_d kız bebeklerin duruşu daha kibar oluyor erkekler yine bildiğimiz gibi😂o şekilde tahmin edebiliyorum yanıldığım da oluyor tabi