badhomian sizinde benim gibi bebeğinizin kafa ölçüsü önden gidiyordu. Özellikle takip ettigim annelerdensiniz forumda. Kendim dogurucak gibi heyecanlandım. Çok kolay-sağlikli bir doğumunuz olsun inşallah. Su gibi geçsin. Güzel haberlerinizi bekliyoruz