Rknvlkn Merhaba kızlar 14+5 de doktor kıza benziyor cinsiyeti dedi çok emin olmamakla birlikte . Bu dönemde doktorunun cinsiyet tahmini yapıp sonradan değişen oldu mu acaba. Daha hiç birşey almadım belli olmadığı için...
deletedmom114 Rknvlkn değişen var değişmeyen var ☺ 15 de kiz dedi ufak tefek alışveriş yapabilirsin dedi.. 18 de erkek bebek aldıklarınızı değiştirin dedi 😂
Glsmoztrk Rknvlkn benim değişmedi 13 haftalık kıza benziyor dendi (tabi ben 3 tane daha dr gezdim hepsi kız dedi) 17 haftalıkken netleşti
Merveee1 Rknvlkn benim değişti maalesef ama erken zaten bu donemde alışveriş ben herseyi 7. Ayda yapacağım
Alyamucize Benimde 14+5 te %90 kız ama %100 demiyorum bak dedi değişirmi acaba burdaki yazılanları gördükçe korkmaya başladım özele gidiyorum yaşlıda bir doktor yanılabilir mi acaba 🥴
2melekannesi bende 20 haftalik hamileyim kizlar cinsiyeti yeni ogrendik doktor 100 /100 erkek dedi hazirlik yapabilirsin dedi acaba degisir mi cinsiyet acaba baska doktora da gitsem mi