Suyun fazla olması ve gebelik şekerinin olması da erken doğuma sebep oluyormuş. Zaten rahim ağzı kısalığım var suyum da biraz fazla ve şekerden şüpheleniliyor. Bu şekilde hem rahim ağzı kısalığı hem suyu fazla olan/gebelik şekeri olanlar var mı ne zaman doğum oldu sizlerin bebişleriniz nasıllar