birumut_ sewgisuu aşkım şuan bilmiyorum betayı beta baktırdığım zaman 1800 çıktı şuan baktırmadım oda 2 3 hafta önceydi 1800 çıktıktan 2 gün sonra keseyi gördük doktorda
gizemysl esmanurke benim de normalde 14 Şubat ama geç döllenme olduğu için 8 marttan hesapla dedi doktor şuan 7+2 yim yani
sunayilmaz46 merhaba doktora gittim 7+2 haftalık kese karından gözüktü rahmin içerisinde dedi bebeği görmen için 1 hafta 10 gün sonra gel dedi normalmi kesenin boş gözükmesi