Şuan bende 8 haftaligim ve aynıyım bulantı hiç geçmiyor canım hicbirsey yemek istemiyor herseyden tiksiniyorum sürekli yatmak istiyorum lakin çalıştığım için mecbur ayaktayım ama nasıl ayaktayım bi ben bilirim. İlk hamilelikte böyle olmamıştım bulantı kusma çok az olmuştu birkaç kere sadece ama bu hamileligim çok zor geçiyor:(