badhomian bana kum torbası konmadı hiç ya baş ağrısı fena var bende bi kaç hafta sürüyormuş dikiş yerimde ağrı sızı hiç yok ama baş çatlıyor sanki alev var nabız gibi atıyor ara ara geliyor gidiyor baş ağrısı oda narkozlu alakakalıymıs bide tansiyon devam ediyor benim nabız yüksek panik atak oldum 2 kere kötü oldum muhtemelen lohusa depresyonuna girdim Dahiliye gittim bugün başka tansiyon ilacı kalp ilacı verdi ağrı kesici bakalım tansiyon takip yapıcam süreç zor geçti benim için