mervekocaaa 27 haftalık gebeyim tetanoz aşısı olmadım sağlık ocağı da aramadı şimdi doktoruma sorsam geç sayılır mı yada haftası geçince olunmuyor mu?
karaelmas01 Ben 20. Haftada tdap oldum 24. Haftada 2. Doz için çağırıyorlarmış geçti benim de çağırmadılar ama bazı yerler de Tdap aşısını daha geç yapıyorlarmış doğuma yakın bebek koruması iyi olsun diye boğmaca için yani. Tabi doktorunuza sorun yaparlar diye düşünüyorum
dilekss_ Aile hekimim 18. Hafta itbariyle adacel aşısı önerdi. 20. Hafta da yaptırmayı planladım, 2. Doz 24. Hafta olucakmış ama bende haftalardan emin olamadım, geç daha mı iyi korur acaba diye