Kızlar merhaba. Kafamı ve duygularımı karıştıran bir konu var ve size danışmak istedim. İlk bebeğimi doğumdan sonra sağlık sorunları nedeniyle kaybettim. Erkekti ve kayınpederimin adını koyduk Halil. Şimdi tekrar hamileyim ve tekrar oğlumuz olacak. Ailede üç kız var torun var ve inşallah doğacak oğlumuz var. Büyükler isim konusunda hassas. Bizden tekrar Halil koyma beklentileri var. Bende duygusal anlamda oğlumun yerine kaybettiğim oğlumu koyar mıyım diye korkuyorum.
Akşam da şöyle bir durum oldu. Eltilerim kayınlarım ve görümcem oturmaya geldiler. Ne isim düşündüğümüzü sordular. Henüz karar vermediğimizi söyledik. Küçük kaynım ve eltimin bir kızı var. İkinci çocuk oğlan olursa Halil Kerem gibi iki isimli bir şey koyacaklarını söylediler. Halil ismini kesin koyacaklarmış yani.
Bunu duyunca ne hissedeceğimi şaşırdım. Onlar kayınpederimin ismi diye koyacaklar tabi ama kaybettiğim oğlum da Halil.
Tekrar Halil mi koysak yoksa başka bir isim mi emin olamıyorum. Yerimde olsanız bir anne olarak ne düşünürdünüz?