guliz007 benimde akıntım var 1 haftadır.doktor progestan verdi, özellikle regl tarihimde oldu akıntı. Ama oğlumda da aynı şeyleri yaşamıştım 8 ay boyunca lekelerim olmuştu , kan olmadığı ve ağrı sızı olmadığı sürece doktor sorun yok dedi, stres yapma içini ferah tut umarım herşey gönlünce olur