1oglanannesi Ben qrip oldum benden gectı burnu akmıyo ama tıkanıp kalıyo nefes alamıyo temızlıyorum nafıle yıne 37 bucukta atası var napayım sızce hemen hastaneye goturmelımıyım
1oglanannesi beautiful_ tesekkur ederim cevap için evet doktora göturdum artik temizliyodum yine ayni oluyodu qripmis ilac antibiyotik yazdi doktor burun damlasi filan henuz iylesmedi bakalim noluyo 🥺
1oglanannesi beautiful_ insaAllah kotulesmeden gecer sürekli yapiyorum ☹️ gece sabaha kadar uyutmadi uyumadi agladi hep çok uyuyan bebek aslinda rahatsiz oldugu icin uyumadi
1oglanannesi beautiful_ 🥺yinede çok kucuk ve ben hasta olmasaydim oda olmazdi kvmda surekli bebeyi hasta etdin deyip duruyo zaten 😔