nisanisao kızlar bi kızım olacak allahın izniyle ama isim konusunda çok kararsızım ağır isim istiyorum maral koyucaktım sonradan çok hoşuma gitmedi sultan ismini düşünüyorum şimdi benim adım nisa eşimin adı samet bunlara uygun isim var mı sizce