Benim ilk gebeliğim tecrübesizim şuan ne yapacağımı bilmiyorum eşim çok panik yapti habire hastaneye gidip bir kontrol ettirelim diyor bende biraz daha beklemek istiyorum gece sancılarım vardı sabaha karşı 10 dk da bir geldi ama sonra durdu şuan sadece belim ağrıyor arada sancı giriyor karnıma sizce hastaneye gitmeli miyim sadece kontrol ettirip tekrar eve dönerim belki