tugceaydinkrcbk0 Perinataloji bölümüne bi kaç hafta erken gitsek bir şey olur mu sonuçta zor randevu bulunuyor şehir hastanesine
yeliz1923 tugceaydinkrcbk0 Ben 22. Hafta da gidicem bebek daha iyi gelişmiş oluyor organları daha rahat görülüyor doktorunuz size ne zaman gidin derse o zaman gidin bence sabah 10 da açılıyor hemen girmeniz lazım mhrsye
tortillam_ tugceaydinkrcbk0 18-24 arası yapılıyor da bence en iyisi 21-23 arası gidilmesi. Organları da daha gelişmiş olur. Ha randevu sorunu olur 18-20 arası git
sarilale123 tugceaydinkrcbk0 eğer tam haftası gelmediyse bakmaya bilirler bazı organların gelişimi tam o haftalarda tamamlanıyor gibi bir şey duymuştum
asmin_12 tugceaydinkrcbk0 ben randevu aldım tekirdağ şehir hastanesine iptal edilmiş zaten zar zor bulunuyor 18.haftadan sonra bakıyorlar zaten