yaseminbabyy ben önceki gebeliklerjmde hepsinin ense ve kenar etiketlerini kesmiştim kıyafetleri ters çevirip makineye 30 derece 600 devir sıkma ya getirip yikadim temiz oluyorlar zaten 60 derece cok yuksek gelir. Daha sonra evin icine asmıştım disarda toz olur diye :)..kuruyunca da ütüleyip dolaba yerleştirdim mis gibi🥰