Keziban neolsunn herhalde ikinci kızım da 160’ları görmüştüm ölüyorum sandım kalp krizi ile acile koştum gittim EKG falan çekildi
twobabymomm neolsunn dinlendikten sonra 86 falan biraz yorulunca 100 u buluyor. Dogumhanedeyken 150 lere çıkmıştı EKG cekmislerdi birşey çıkmamıştı
begonvil38 neolsunn benim dinlenme halinde 140 oluyordu, kan verdim hemoglobin çok düşük geldi. Kan ilacı kullanınca çarpıntım azaldı nabzım normale döndü. Geçmiş olsun.
Keziban neolsunn bir sebep bulunamadı biraz dinlendirip serum verdiler ama birkaç hafta çarpıntı geçmedi dudaklarım mosmor oluyordu
sifadrmaz neolsunn tabi ki 2 doktora gittim en sen gittiğim doktor prof du bütün herşeye bakıldı olumsuz bir durum yoktu hamilelikten kaynaklı dediler doğumdan sonra geçti zaten ama beloc zok 25 mg kullandım doğuma kadar