senaninannesi_ Kızlar benim kan tahlillerim çok düşük çıkmış demir depolarım boş kansızlığım da varmış anemi başlamış sanırım doktorum 2 tane serum verdi anca damardan alırsan biraz toparlanırsın dedi yoksa foğumda kanaman durmaz dedi sizin başınıza geldi mi hiç
097 Benim hep kanım az ilaç verdi doktor bulantı yapıyor diye içmiyorum son beş haftam inşallah sorun çıkmaz
senaninannesi_ 097 bende vitamin ilaçlarını son zamanlarda aksatfım doktorum kızdı bana ya ama napim midemi rahatdız ediyor bağırsak falan Doktor doğumda kanamanı durduramayıx diyip damardan verdi demir için
senaninannesi_ tugcelice07 bana da 2 doz verdi öncesinde iğne vurdu alerji olmasın diye diğer dozu haftaya yapıcakmış serumun inşaAllah ozamanda iğne vurmaz kalçam çok yandı ya çok rahatsız edici stresten kustum dün o iğneden sonra
senaninannesi_ zeynebensar benim kalbimde hep bi çarpıntı söz konusu zaten bekarken panik atağımda vardı korona akciğerlerime de zarar verdi kalıcı o yüzden çarpıntı olduğu zaman demir eksikliğine bağlayamıyorum tam olarak bilemiyorum yani o an ki sebebini
tugcenurgode senaninannesi_ merhabalar öncelikle hepimize çok geçmiş olsun ben de bugün tahlil yaptırdım sonuçlar kötü geldi kanım neredeyse bitmiş doktor aşırı kansızlık var dedi size iğne ne kadar verdi bir de yarın iğneyi yazacak yazacağı iğne özelmiş sizin ki nasıldı devlet karşıladı mı Serum mu daha iyi sizce iğne mi
senaninannesi_ tugcenurgode hiç bilmiyorum hangisinin iyi olduğunu ama bana serum verdi eczaneden aldık demir depolarım boşalmıştı ferittin çok düşüktü kansızlık anemiye yakındı yani bakalım kısmet tahin yiyin bolbol ben tahin yemeye başladım