sadecebizz askım bence hastanede olsa güzel olur kullanıyorsun çünkü istersen şimdilik manuel normal pompalı olandan al baktın çok ihtiyacın oldu sonradan alabilirsin diğerini de ben ilk gebeliğimde o eski olan pompalılardan almıştım iş gördü ve doğum sonrasında bayağı doluyordu göğüslerim mastit falan oluyordum o yüzden bu sefer eller serbest almak istiyorum onu da şimdilik 1 tane alcam sende tam olarak nasıl olacağını bilmediğin için en başta dediğimden alabilirsin sonrasında ihtiyaca gör alırsın diğerini de