Kızlaaarrr çok şükür bende doğurdum. 🥹
Cuma günü 39+6da sabah uyanıp lavaboya gittim tuvaletimi yaptıktan yarım saat sonra kayınvalidemle kahvaltı hazırlarken suyum sızmaya başladı Anne suyum sızıyo dedim ama emin de değilim bir yandan çünkü ilk doğumum da ne suyum geldi ne nişanım. Sonra artık sürekli sızdırınca lavabodan çıkamıyordum Hemen duşa girip çıktım eşim geldi hasta bezi vardı onu bağlayıp hastaneye gittim. Açılmama baktılar 4 cm nst bağladılar sancılarım çıkıyor ama ben hissetmiyordum yatış verelim dedi doktorum. Sancı odasına alındım ebeler egzersiz yaptırdı 2 saat boyunca tekrar açılmama baktı doktorum ilerlemiyor suni sancı verelim dedi saat 12de takıldı 1 buçuk saat sonra açılmam 8 cm olmuştu ama ben asla sancılarımı hissetmiyordum. 25 dk sonra tekrar açılmama bakıldı tam açılma dediler Hemen çatala alındım Eşim de girdi doğumuma artık sancılarımı hissediyordum ıkınma hissi geldiğinde bekliyoruz dedi doktorum iki defa ıkındım bir avazda derler ya tam da öyle oldu ilkinde kafasını gördük dediler ikincide bebeğimi verdiler kucağıma Çok şükür 14:45 de oğlumuz Oğuz Kağan’ımız doğdu. Babası kesti kordonunu inanılmaz bir deneyimdi. Rabbim isteyen herkese kolay doğum nasip etsin bir avazda kucağına aldırsın harika bir duygu. 🤲🏻🥹🥰