Haziran sonu alınacak benimde 38-39 belki de 38 den önce bi sıkıntı olmazsa almıyoruz dedi üniversite hastanesi takipliyim. Bi kere de şehir hastanesine gittim şekerim var kaçıncı haftada sezaryen alıyorsunuz dedim herşey yolunda gşderse 39 ü bile görürüz dedi. Normal beklenen doğum tarihi 4 Temmuz ama 38 de olursa haziran. İnşallah da 38-39 ü görürüm ilki 34 haftalık doğmuştu.