ballim_dunya Kızlar perşembe sabah 9 da iğne vuruldum 2 gün öncesinde 18 mmdi yumurta perşembe akşamı ve cuma akşamı ilişki oldu cumartesi yapmadım bugün ilişki olsa etkiler mi yoksa geçti mi artık ? Bide ne zaman test yapmalıyım
sennur32 ballim_dunya klomen ıle bu ay hamıle kaldım çatlatma 4 nısan yaptık uc gun ust uste degerlendırme DPO 10 da sabah negetıf hıcbır sekılde cızgı yoktu ışıkta da baya baktım aksam ustu uc dort saat sonra Awox testım pozitif olmustu sılık cızgı seklınde ertesı sabah bırda yaptım bu sefer gozle az görülür mınık bır cızgı olmustı cok sukur darısı sızlere ınsllah
ballim_dunya sennur32 3. Günü yani dün akşamı değerlendiremedim evde yoktum bu akşam değerlendirsem olur mu ki
nur2337 sennur32 ya benimde 17 nisanfq oldum 22 nisanda test yaptım çok çok soluktu bu sabah yaptığımda çok belli oluyordu var mıdır acaba