sonumudum duygukiloken maşallah kuzummm evet var hadi sağlıkla al kucağına inşallah bizlerede çok dua et🥹
duygukiloken Yaaa çok istediğim ve beklediğim bişeydi bir anda görünce ellerim ayaklarım boşladıııı herkes de var demiş🥹
duygukiloken Yaa chatcbt ye attım testi hamilelik var diyemem T çizgisi çok silik diyor eşime bu teste göre haber vermeli miyim yoksa bi kan testi sonrası mı vereyim
bebegimibekliyorum__ duygukiloken bence bebek var ama ya kan ver ya da adet gününde tekrar test yap sonra eşine söyle, derim
duygukiloken bebegimibekliyorum__ Bencede bi iki gün sonra regl olmazsam bidaha test yapayım netleşsin