nur2337 Kızlar ben 17 nisan çatlatma iğnesi vuruldum ama o gün gittiğimde sağda olan yumurtanın catladığını söyledi soldaki yumurtalar için iğne yapıldı ve 22 nisanda test yaptım yukardaki ama çizgi neredeyse yok gibiydi ve bugün sabah ilk idrarla yaptım ve çizgi baya belirginleşmiş hamile miyim acaba 🥹🥹 benim gibi böyle olan var mı bugün tam 10 gün
zey55 nur2337 iğneden sonra 10. Gün ise testi erken yapmışsın canım iğne etkisiyle pozitif görünüyor olabilir
sonumudum nur2337 ovitrella iğne vurduysaniz 12.ci güne kadar yalancı pozitif gösterir demişti doktorum o yüzden iki gün sonra tekrar yapmanı öneririm kuzum direkt kan da ver bence net olsun o gün ay inşallah vardır herşey gönlünce olsun kuzum 🫶🏻🥰
nur2337 zey55 bende işte 4 gün önceki belli olmayınca bugün yaptığım da kırmızı çıkınca emin olamadım
ceyce zey55 canım ben 21 nisanda vuruldum DPO 6 iğne etkisini görmek için test yaptım ve negatif çıktı iğnem ovitrelle
havva_5 nur2337 aynı tarihte ben de ovitrelle vuruldum ama henüz iğnenin etkisi geçmemiştir diye test yapmadım, dünden beri de karnım ağrıyor. İnşallah iğnenin etkisi değildir, birkaç gün sonra tekrar yapın, sizin adet tarihiniz ne zaman? Benim bat 5 mayıs
nur2337 havva_5 bat 3 bende işte 4 gün önce yaptım gitmiş mi diye o zaman çok solukta ve şimdş bu kadar belli olunca teste acaba mı dedim inşallah iyi haberler alırız ikimizde
08061999 nur2337 bende igneden 10. Gunde test yapmistm pozitifti gittikce de koyulasti bidaha test alin 2 gun sonra tekrarlayin koyulasiyorsa hamilesiniz
nur2337 08061999 amin inşallah dua et canım bana inşallah bende yarın ilk test yapıcam daha koyu olursa kan vericem
ncbbozkurt nur2337 inşaallah rabbim beklentilerinizi istediğiniz gibi sonuçlandırır bende sizin gibiydim 2 yıldır çocuğum olmuyordu polikistik overimda vardı çatlatma iğnesi vurdurdum ramazanın başında olmuştu sonra üzerine adet gördüm yine bu seferde olmadı diye düşünürken 10 gün önce hamile olduğumu öğrendim. Rabbim isteyen herkese nasip etsin
sonumudum nur2337 ay inşallah vardır aynı gundeymisiz kuzum çok heyecanlı ya benide gaza getirdin şimdi bende mi yapsam acaba negatif görmekten çok korkuyorum 🥹
nur2337 sonumudum ben 4 gün önce yaptıpım testle kıyasladım 4 gün önce çok soluktu şindi ise kırmıya dönmüş ikinci çizgi umarım sende de çıkar canım