Kızlar 40 hafta oldum ne gelen var ne giden sancım da yok bebek aşağı dönmüş 2 3 haftadır öyle ama bi mideme baskı ediyor bi vajina bölgesine anlamadım gitti. Bazı geceler tamam doğacak diyorum değişik hareketleri oluyor hiç durmuyor karnımda. Düzenli egzersiz de yapıyorum yürüyüşler desen keza öyle ahudu çayı hurma deniyorum hepsini ama yok işte ilk gebeliğim ne önerirsiniz?