1melekannesi3858 Kızlar normalde hareketini hissediyordum ama bı kaç gündür hissetmiyorum endiselenmelimiyim korkuyorum açıkçasi öncesinde 3 düşüğüm oldugu için hep bı korku oluyo
minikmucizem26 1melekannesi3858 ilk gebeligin mi cnm..genelde ilkler biraz geç hissedilir 20 ci haftalarda fln…sonraki gecelikler brz daha erken hisdlr kişiye gore değişkenlik gosterir
Tortilla 1melekannesi3858 düzensız oluyor canm korkma ben 18 e kadar hıssetmedım ıkıncı olmasına ragmen. 20 haftayım sımd duzenlı vuruyor
fatmaa45 1melekannesi3858 30 haftalık sonrasında düzenli hareket istiyor doktorlar. Cok belirgin değildir sizinki ya hem daha küçük bagırsak hareketi olabılır
1melekannesi3858 minikmucizem26 yok canım 5 gebeliğim bı kızım var 3 de düşük ama normalde hissediyordum birden hissetmedim 3 gündür
Tortilla 1melekannesi3858 bekle vuracaktır tatlı ye soluna yat soguk su ıc yat beımde 2 gun vurmamıstı korkmustum ama duzensız oluyormus gercekten
zlhsnnn 1 hafta önce benim de öyle oldu 3 gün hissetmedim arada pot pıt hissediyordum 3 günün sonun da çok şükür hissettim 🙏🏻
1melekannesi3858 Papatya-45 aaaa sizde mi aynısiniz bende acile gitmeyi düşünüyordum valla bilmiyorum ya insan tedirgin oluyo valla
Tortilla Papatya-45 normal bence canım ama cok kafama takıyorsan saglık ocagı kalp atısnı dinliyormus
Papatya-45 1melekannesi3858 bazıları normal diyor ama insanın içi rahat etmiyor acilde karından bakmıyor mus alttan bakıyor mus o yuzden istemiyom
1melekannesi3858 mahirim2026 hayır ama öncesinde hissediyordum 3 gündür felan hissetmedim bugün de biraz hisseder gibi oldum
1melekannesi3858 Papatya-45 ne yaptın canim hareketlimi artık kız bu zamanlarda düzensizlik oluyormuş bı hissediliyo bı hissedilmiyomus