Deletedmom_877 Ben de çok araştırdım en sonunda “Bagi” markasında ne olur ne olmaz diye iki tane aldım ama o kadar rahat oldular ki keşke hamilelik boyunda kullansaydım diye düşündüm. Benim göğüsler fazla şişti henüz doğum olmadı büyük ihtimalle biraz daha sertleşip şişer onun için 90b bedeni aldım çoğunluk zaten o bedeni önermişti sizin de aklınızda bulunsun.