glnzkrkmz Doğum Tarihimiz 20 haziran olarak belirlendi 🥹💙 Hem heyecanlı hemde korkuyorum 🥴 İnşallah sağlıkla ve zamanında kavuşuruz ♥️
beautiful_ glnzkrkmz ya Rabb’im sağlık ve sıhhat ile kucağına almayı nasip etsin darısı Bizim başımıza ❤️ Ama bizimki kızımın keyfine bağlı 🤭
miniginannesi__ glnzkrkmz hayırlı olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah tarih aldığına göre sezeryan dimi ? Bizimkinin de tahmini tarihi 28 haziran bakalım doğum şeklimiz her şey olabilir hayırlısı diyelim haftaya gidicez doktora🌸
annekiz6141 Bızde o zamanlar 38 haftalık oluyoruz ama ben ssvd ilerliyorum tabıkı ne olur bilmiyorum şuan 30 haftalığım 35 sonrası bana göre çok çok zor bende sezaryene dönebilirim 😄🙊