Merhaba güzel anneler ve anne adayları… Bugün tam 50 günümüzün kaldığını görünce kalbim bir başka çarpmaya başladı. İçimde kıpır kıpır eden o minik canla tanışmaya, kokusunu içime çekmeye artık çok az kaldı. Her geçen gün ağırlaşan adımlarıma inat, ruhum her gün biraz daha hafifliyor ve heyecanla doluyor. Bu 50 güne sığacak ne çok hayal, ne çok hazırlık var… Benimle aynı günleri sayanlar var mı? Neler hissediyorsunuz?