Öncelikle merhaba bayanlar 🥰
Bunu buraya yazmak nasip olacak mıydı bilmiyorum ama bazıları için pozitif benim içinse ne kadar zor olsa da sonunda pozitif olan doğum hikayemi yazmak istedim.
40+0 da randevum vardı bu arada siz sormadan söyleyeyim Zeynep kamile takipliydim 33 haftadan sevk edilmiştim (ilhan varanktan)
Sevk edildikten hemen sonra da sürekli takibimi Zeynep kamilden devam ettim ve iyi ki etmişim diyorum.
40+0 daki randevuma gittim ve bu zamana kadar olmayan şey oldu ve tansiyonum 14/8 oldu ve yatışım verildi.
Cuma günü yatışım yapıldıktan hemen sonra güzelce muayeneye falan başlandı direk doğum haneye gittiğim için eşimde benimle beraberdi ve sürekli yanımdaydı.
Hatta şanslıydım ki annem geldikten sonra bile ebe hanım dedi ki eşini çağır sana destek olsun motive etmek için. Neyse cuma günü yatışımdan sonra güzelce pilates falan yapılmam söylendi 3 cm açıklığım vardı ve suni sancıyı hemen takmadılar . Akşamdan bağladılar ancak çok yormadılar akşam 1 saat çekmemişimdir suni sancıyı, gece boyu nst de olduğum için sürekli dinlendirdiler uyuttular.
Cumartesi yani 25 nisanda sabah 11 buçuktan sonra suni sancıyı çoğaltarak devam ettiler. En son 3 te artık dayanılmaz bi agrıya geldim. Açıklığım maksimum 8 cm oldu ve bir anda doktor muayenesinden hemen sonra suyum şak diye patladı. Ve muayeneden sonra annem yanımdayken bu ana şahit olmuş oldu doğuma kadar annemi ve eşimi yanımdan hiç çıkartmadılar sadece açıklık muayenelerinde kapının önüne çıkıp geldiler.
Doğum yapacağım esnada annemle eşimi çıkarttılar ve ⅚ kişi başıma geldi çünkü artık dayanamıyordum. Sürekli bana güzelce destek oldular Allah için haklarını yiyemem ama ben çok yorulmuştum sancı ve ıkınma konusunda, hadi annecim yapabilirsin bak denildi sürekli ve 3 te başlayan süreli sancıların sonunda 16.10 geçe kızımı kucağıma aldım. Dünyanın en güzel duygusuydu.
Vajinal doğum zor ancak doğru yönetildiğinde daha rahat bence, ne kadar ağrı acı çeksem de kızımı kucağıma aldığım anda bütün acılarım dindi.
Doğumdan hemen sonra tenten temas ettik kızımla , sonradan dikişim falan bitti muayenem oldu ve eşimle annemi içeri aldılar 2 saat sürmeden de doğum haneden servise geçtik eşim ve annemle.
Şimdi serviste annemle yatıyoruz kadın refakatçi istiyorlar doğal olarak ama Zeynep kamilden memnun kaldın mı derseniz özellikle bu eş konusunda çok memnun kaldım.
Bütün ebelerden doktorlardan ve diğer yardım eden herkesten Allah razı olsun. İnşallah tez zamanda da taburcu olurum. Sormak istediklerinize cevap verebilirim, şimdiden hepinize hayırlı doğumlar inşallah 🥰🥰🥰