bebek61_ Şükürler olsun normal şekilde doğduk bu Kızıma da nasip oldu isteyen herkese nasip etsin İnşallah amin:) İlk kızım 2,5 yaşında abla oldu.
Ebrulicik bebek61_ gözünüz aydın, sağlıcakla büyütün inşallah💖 40+6 oldum pek belirti yok bu gece adet sancısı gibi bir ağrı geldi sadece.
gamzey25 bebek61_ maşallah hayırlı olsun Allah iyilerle karşılaştırsın onlardan biri etsin sağlıkla büyütün inşallah 🌸🤍
Ebrulicik bebek61_ inşallah bekliyoruz biz de. Denemediğim şey kalmadı ama gelmeyince gelmiyor sancı filan bakalım gün içinde artar inşallah🙏🏼
Ebrulicik busek0987 açılma olmadığı için doktorumuz muayenede uyarı verdi iki defa, ondan sonra gelmişti nişan.
busek0987 Ebrulicik aynısı bende de oldu dün çatıdan sonra geldi 38+5 olduk bugün doğum başlar dedim de gelen giden yok😁