adinsmom2 Serpil610 benim 18+4de 272ydi galiba ya iyi iyi maşallah daha gitmedim çarşamba gidicem kızım olucak sizin
busrasya2334 Serpil610 çok erken haftalardasın aşkım 30’dan sonrası hatta 34’den sonrası önemli kiloda
Serpil610 adinsmom2 erkek bebeğim oluyor ağustosa kadar ecopirin kullanmamı istedi doktor sizde de öle bişe oldumu
adinsmom2 Serpil610 evet ben de coraspin kullanıyorum tek arter tek ven bebeğim maalesef kilo alması beslenmesi için kullanıyorum ben de ilk çocuğumda da 3 damardan biri tıkalıydı bunda hiç yokmuş direk 2 damarmış kordonu
anneoldukmusimdi adinsmom2 detaylı usg doktoru bana da aynısını dedi canımı sıktım daha kendi doktoruma gidemedim yarın gideceğim. Gelişimsel bir sıkıntısı var mı bebeğinizin? Coraspini bu sebeple mi verdi?
adinsmom2 anneoldukmusimdi gelişimsel bir sorun olmaması için kullanıyorum düşük doğum ağırlığı oluyormuş bebeklerde o nedenle sürekli 2 damarın açık kalması lazım damarın tıkanması ya da daralması allah korusun felaket olur
nazar12 momsy telaş etme Cnm bebek büyüdükçe uyku saati çok olur çok atakta olursan hisedemezsin yemek yiyip uzan ve bol su iç hareketleri hissedersin