@“Gurbetci1anne”#p40167924 Siz koyarsınız Azra ismini olayı kişiselleştirmeyelim.Konu aslında o isim bu isim de değil.Burda bir başlık açıldı ve yorum yapılıyor.Herkes fikir sunuyor,ben de fikrimi sundum yok o isim ne falan.Biraz saygıya ve edebe davet ediyorum.Ülkeye iyi evlatlar getirmek istiyoruz bir anne baba olarak önce üslup ve iletişim.Bu konu da eksikliğiniz olabilir kesinlikle yadırgamıyorum.En azından bir destek alın lütfen.