Canım anneler , ben de yazmak istedim.. bebeğime 20 nisan sabahına kavuştum çok şükür spinal sezeryan ile dogum yaptım. Benim ile aynı süreci yaşayacak annelerin içini ferahlatmaya geldim. Eğer süreç sizi sezeryana itiyorsa ya da siz öyle istiyorsanız hiç tedirgin olmayın ameliyat esnasında panik olacak hiç bir sey yok . Eğer mide hassassa benim öyleydi ve spinalin mide bulantısı yapacağını bilmediğimden bulantı kusma yasadım ameliyat başlamadan spinal vurulunca. Bilsem spinal vurulmadan önce bulantı ilacı isterdim beni zorlayan tek sey basit bir bulantı oldu yani sonrası bebeği görmek dikişleri beklemek gayet rahattı ameliyat sonrası da elbet ageı var ama öyle sizi ağlatmayacak süründürmeyecek ayağa kalkıp bebeği izlerken mutluluktan iyileşiyorsunuz zaten 3 gun sonra kahvaltıya gittim eşim bebek annem ile dusunun . Hepinize hayırlı doğumlar diliyorum Allah en kolay sekilde kavuştursun sağlık huzur versin ❣️❣️❣️