Daha önce başka bir doktorla hayat hastanesinde doğum yaptım acil sezaryan oldum hastane güzel temiz ilgililer. Ben kontrole diye gidip acil olunca tabi mesai saatleri içinde olmuş oldum ama diğer türlü doktorunuza sorabilirsiniz. Irmak hanım şu an yeni doktorum 29 haftalık olduk bizde ilgisi alakası herşeyiyle ben çok güveniyorum ve İnşalah ssvd yapmayı düşünüyoruz herşey uygun olursa nasipte varsa tabi. Doğum paketi almanız için biraz erken bence ama bari bekleyip zamdan önce ki son tarifte alın ☺️