denizali21 gün boyu ayakta olunca hissedilmiyor bende aynı şey başıma gelmişti 18 de başladı hareket 21 e kadar hissettim ,22 23 de hiç hissetmedim bende panik yaptım ama doktora sorduğumda normal olduğunu söylemişti.sessiz ortamda sola doğru yatın yada sırt üstü de yatabilirsiniz elinizi koyun hissedersiniz panik yapmanıza gerek yok.Eger içiniz hiç rahat etmezse bi doktora da görünebilirsiniz.Kasilamalar normal bende de oluyor şu an 25. Haftadayım kasılma Kasım ağrısı mevcut,bebek yer açıyor diye duymuştum.İnsallah bi sorun olmaz .İcinizi ferah tutun 🌼