En son reglim 21 şubat. Şuan kesem 6+2 olarak görülüyor embriyo oluşmaya başlamış ama kalp atışı duymadığımız için sağlıklı gebelik mi bilemiyoruz. 4 gündür bazen kahverengi bazen kırmızı kanamam oluyor hafif doktora gittim kese etrafında kanama yok dedi sizce sağlıksız gebelik mi kalp atışı duyamadık