Kızlar suyum geldi hastaneye yatışım yapıldı bir hafta hastanedeyim ultrasondan bakıldığında suyu var kalp atışı var ve bebişim çok hareketli kasıklarım falan normalde de ağrırdı yine ağrıyor ayırt edemiyorum sıvımda sızıntı şeklinde devam ediyor düşük önleyici ilaçta veriyorlar aynı zamanda başına gelen var mı