Cansin_01 kıyamam sana ya, bende seninle aynı durumu yaşıyorum, 2 kimyasalım oldu. Kaynanam kısır dedi
Eltim bana kadın değil dedi.
Kaynım elime kuma getir dedi.
Kaynanam beni her gördüğünde çocuk yok mu diye yüzüme vuruyor, eşimin kuzenleri çocuk doğruyor, kaynanam onlar doğrudu bi sen doğuramadın, bilmemney ve daha fazlası, o kadar yoruldum ki, yazını okuyunca gözlerimden yaş geldi, bende pkosum olmuyor şuan cocuğum, gerçekten çok yoruldum, zoruma gidiyor herşey , niyetim kötü değil ama görümcelerim bile dalga geçiyor, kendileri hamile kalınca bana söylemiyorlar nazar değer diye 😢doğumlarına 3 ay kala öğreniyorum veya kardeşi ağzından kaçırıyor, bebeklerini seviyorum maşallah de diyorlar, ben zaten söylüyorum 😞. Rabbim sana bana şafi ismiyle şifa versin💕Rabbim bize sağlıklı ve hayırlı evlat nasip etsin, şimdi ağlamaya başladım ama duam hiç eksilmedi….
Canımı yakanların canı yansın…
Rabbim sana öyle güzel öyle sağlıklı öyle akıllı bir evlat versın kı ona doyamayasınız öpesiniz koklayasınız 💕😢😢😢😢