ozlm4835 sarilale123 canım 1 kahve fincanı suya 5-6 tane ayva çekirdeği koy sabah o jel gibi olacak onu her emzirmeden sonra sür göğsüne yaralara birebir ben ilk bebeğimde hep bunu kullandım hiç yara olmadı kremler işe yaramadı
ozlm4835 sarilale123 bide philips avent göğüs kalkanı kullandım göğüs ucum hep hava aldı onunda çok etkisi var göğüs pedi vs hiç kullanmadım
CrushMom sarilale123 INCIA nın kremini aldım ben ilk doğumda cok cektim göğüs yarasından lansinoh almıştım iyi geldi fakat fiyatı yüksek geldi bana araştırdım bunu buldum hem ml olarak karlı hemde fiyatı iyi yorumlarda baya iyiydi
sarilale123 ozlm4835 şu an daha hamileyim ilk bebeğimde tecrübesizdim , çok çektim bu konuda kaynıyordu artık.yara olmadan bişey kullanmak istiyorum öncesinde şu an tedbir olsun diye. Annem banada bunu yapmıştı.bozulma olurmu kaç gün kullandınız peki.
sarilale123 ozlm4835 göğüs kalkanı bende almayı düşünüyorum. Ama sütümde akıyor gögüs pedi olmadan nasıl olur bilmiyorum
ozlm4835 sarilale123 Buzdolabında sakladım az az yaptım 3 günde bir yenisini yaptık yarım fincana 3 çekirdek koy mesela am göğüs kalkanı dünyanın en harika şeyi yine aldım hemen hastaneyede götüreceğim yıkadım kaynattım hazır bekliyor
sarilale123 ozlm4835 ay böyleyse bende alayım o acıyı çekmek çok zor.bende deneyeyim bunu doğum öncesinde çok teşekkür ederim
mom_51 sarilale123 benim görümcem eczacı bana en iyisini ver dedim nisavit diye bir krem verdi. Daha kullanmadım ama söylediğine göre en iyisi şuan piyasada buymuş. Ayreten silme yada yıkamaya gerek yokmuş kuzu.
sarilale123 mom_51 direkt emziriliyo yani ben bunu bi araştırayım, peki bunu da doğumdan önce kullanmak gerekiyor mu
sarilale123 CrushMom kullandınız mı peki etkisi aynımı. Bende çok çektim, emzirmeye ilgili tek korkum bu