Şuan Mersin özel şehir hastanesine gidiyorum çağdaş Mavigök doktora 13. Haftamdayım doğum için 50 bin dediler değer mi yoksa şehir hastanesine mi gitmeliyim kararsızım kalabalık mı orası ilgi alaka nasıl hiç gitmedim biraz da kilo sorunum var o yüzden doktor rahatsız edici konuşursa üzülürüm ama özeldeki çok anlayışlı biraz bundan dolayı kararsızım