Merhaba kızlar acil yardım. İkinci gebeliğim. İlki normal. 38+0 ız şuan. Ara ara düzensiz yalancı kasılma oluyor. Geçen hafta doktora gittiğimde çatı muayenesi yaptı 3 cm açıklık var dedi. Ama bu açılmanın ilk doğumdan kalabileceğini söyledi. Var mı boyle bişey acaba? Bilgisi olan .