Gullllll1907 genital siğil kendiliğinden geçmez. Hamilelikte çıkan siğil tarzı bisey vardı tıbbi adını hatırlamıyorum suan. Muhtemelen sizde ki odur. Bende siğil yok. Eşimde var. Eşimde olduğu için bile riske atmayıp sezeryan yaptılar bana. Kendi kendine asla geçmez. Tedavi edilmedikçe aksine çoğalır. Yaktırma dondurma lazer gibi işlemler yapılır tedavi için. Ayrıca 3 doz gardasil aşı yaptırması gerekir karı kocanın.