sudederin1 Beta değerim beklenenden az yükseliyor kesem hala gözükmedi 6.haftamdayım doktor kimyasal olabilir dedi ama kanamam da başlamadı siz yaşadıysanız kaçıncı haftada düşük yaptınız
pamugummmm sudederin1 Ben adetim gecikmeden 2 gün önce yapmıştım test pozitif kanda pozitifti. Ama tam adet günüm geldiğinde başladı kanamam ve ağrılı bir kanamaydı. Kimyasal gebelikti. Kimyasal olsa 6. Haftaya kadar gelir miydi bilemedim…
ayseee344 sudederin1 5+1 de beta düşmeye başladı ve kanamam da 6. Haftada aktif başladı yoğun ve çok ağrılı pıhtılı bir regl dönemi oldu
sedaelmali sudederin1 3 kere kan vermiştim betam yükseliyordu ilkinde 2 katı artmıştı hatta diğerleride arttı sonraki çok az artınca zaten akşamına kanama geldi ve betam düştü kimyasal dedi doktor