Kızlarrr selammm 2. Anneliğimin 10. Günündeyim anca fırsat buldum biraz uzun olucak şimdiden kusura bakmayın 😘
Ben Samsunda üni hastanesine gidiyodum 36. Ve 37. Hafta da çatı muayenesi yaptılar ve çatın biraz dar dedi ilk doğumum normal doğum 3200gr bu arada bunu söylememe rağmen bana haftaya yani 38. Haftada hazırlıklı gel bugün anesteziye git tahlil ver sezaryen olabilirsin vs dedi ben de korktum açıkcası ne alaka ilki çok zor olmadı dedim ama dinlemedi bende şehir hastanesine gittim hemen ertesi günü oradaki doktor dediki ilkini normal yapmış biri 2. Yi daha rahat yapar bebeğin kilosu 3050gr şuan dedi 37+3 bu arada içim rahatladı haftaya tekrar gel dedi 38+3 de gittim tekrar nst de sancım 40 60 arasıydı doktor 1 hafta daha var dedi bende doğurma ümidimi kestim dedim 1 hafta daha var buse bekle dedim eve geldim o gece oğlum benimle yatmak istedi beraber yattık gece saat 4 ben hafif sancıyla uyandım sonra tekrardan uyudum saat 7 ye kadar saat başı sancı vurdu uyandım daha uyuyamadım eşimi işe gönderdim kayınvalidem yanımdaydı sancılarım vardı düzensizdi kv ve oğlum 8.30 gibi uyandı ben bi duşa girdim yalancı sancıysa geçer dedim geçmedi dedim buse doğuruyosun 😂 saat 11 gibi kv sofra hazırladı dedim az yiyim bari gücüm olsun eğer doğurursam neyse saat 11.30 oldu benim sancılar biraz sıklaştı eşimi aradım iş yeri yakındı dedim sancım var gel bi kontrole gidelim hastane 20 dk dı geldi ve eşyaları alıp hep birlikte çıktık saat 12 de haftaneye vardım beni kontrole aldılar açıklığa baktılar 4 cm dedi nst ye bağladı sancılar 80 100 ve düzenliydi doğum başlamış dediler ve damar yolu açıp beni sancı odasına aldılar tektim pilates topum vs herşey vardı hemen üzerimi giyindim beni tekrar nst ye bağladılar açılmama baktılar 5 cm dediler 2. Doğum olduğu için çabuk ilerleyeceğini söyledi doktor sonra beni nst den ayırıp gez spor yap falan dediler eşim çocuğum ve kv yanıma aldılar bu arada saat 13.30 du eşim ve çocuğum 14.00 a kadar yanımdaydı sonra onlar yemek yemeye gittiler kv ve ben kaldık sancılar şiddetlendi ve kv sürekli belime masaj yaptı ara ara gelip beni kontrol ettiler açılmam 8 cm olmuştu suni sancı falan hiç takmadılar doktor yarım saat 40 dk daha var dedi bana sinir geldi o kadar daha çekicem mi dedim saat 15.15 olunca artık son raddeye gelmişti sancılarım ve ıkınma hissim geldi çömeldim o sıra ebe geldi ıkınman mı var gel doğum odasına gidelim bakalım dedi gittik çatala aldı beni açılmama bakarken suyum patladı o sıra doktoru çağırdı bebek geliyo dediler mutluluk heyecan endişe bütün duyguları aynı anda yaşadım ve sancı geldikçe ıkın dedi 3 ıkınmam da oğlumun kafasının çıktığını gördüm ve kucağıma aldım saat 15.30 da yırtık olmasın diye kesti doktorum 4 dikiş attı 2930 gr doğdu oğlum çok şükür bir problem olmadan ikimizde sağlıklı bi şekilde sancı çektiğim odaya alındık servisler doluydu iyiki de doluydu tektim rahattım eşim oğlum kv görümcem hepsi yanımdaydı akşam saat 8 e kadar hep beraberdik sonra görümcem hariç hepsini eve gönderdim ertesi günü öğlen 3 de evime geldim çok şükür kolay travmasız bir doğum oldu ebe doktor ilgisi de ayrı güzeldi ben sancı çekerken diğer odalardan gelen bağırma seslerine kulaklarımı kapattım ve kendi kendime yapabilirsin buse herkesin acı eşiği farklıdır diye diye kendimi pozitif yönde yönlendirdim çok şükür herşey çok güzeldi şimdi 10 günlük olduk teyzeleri çok şükür Rabbim herkese kolay bir doğum nasip etsin merak ettiğiniz bir şey varsa cevaplayabilirim 🥰