newmom____ maşallah bende 7+1 bugün doktora gittim bir ay sonra çağırdı. Fetal ya da ikili tarama için. Fetal yaptıracağım sanırım ama korkuyorum bilmiyorum normal mi tabiki her şey Allahtan. Normalde de kaygılı birisiyim inşallah sağlıklı sıhhatli bebişlerimizi kucağımıza alırız