Filizismail Arkadaşlar merhaba nasıl gidiyor ağrılarınız oluyorum mu ben 21 haftalığım kaslarım ve karnım ağrıyor normal mi sizce
[silindi] Filizismail aynen benimde sancılarım felaket hani kusma mide bulantısı olsa aman normaldir hamilesin diye anlar insan , ama bu sancılar tarifsiz 😣😣
Tubamsl Bizde bugün 21+6 olduk karın ağrım olmuyor ama kasık ağrım oluyordu doktoruma sordum çok mu hareket ettin dedi taşınmıştık biraz yoruldum dedim istirahat et dedi.
Filizismail Tubamsl anladım canım Rabbim kolaylık ihsan etsin benim de karın ağrım oluyor hani bebek mi büyüyor ondan mı acaba
Tubamsl Filizismail Karın ağrısını bilmiyorum canım ama kasık ağrısının bebek büyüdüğü için olabileceğini duymuştum.
Tubamsl Filizismail Hiç duymadığım bir konu doktoruna sordun mu? Havuç suyu bebeğin suyunu çoğaltıyormuş forumlarda okumuştum.
Filizismail Tubamsl evet havuç suyu içiyorum canım detaylı ultrason yaptırcam bakalım herşey kesinleşir o zaman suyunu az gördüm normal ultrason ile baktığın da